Friday 29 March 2013

හිරු මඬළකි නුඹ



සෙමින් අහසට 
                      වඩින උදයට 

දිලෙන හිරුරැස් 
                       පතිත කරවන 
හිරු මඬළ නුඹ 
                       තමයි 
එදා මෙන් අදත් 
                       මට

සිනාසෙන අහස 
                        මම 
ඉර එලිය වැටෙන
                       විට 
නොපායනු නිතර 
                       නුඹ 
සිනසී මියෙයි 
                      මම 


ඉර නොමැති 
                     රාත්‍රිය 
නමුත් හිත දුක 
                    පිරෙන 
දනිමි නුඹ 
                  රැයේදිත් 
හැර දමා 
                  නොයන වග 


සැඟවී නුඹ සඳක් 
                  ලෙස 
එලිය දුන්නා 
                  නොවෙද?
 අදුරු කඳුලට 
                   යන්න 
සිනා සඳ 
                   එළි එන්න 


පායනා දිවා 
                   රැය 
නුඹයි සඳ හිරු 
                  එළිය 
වෙහෙස නැතිදෝ 
                    නුඹට 
දිවා රෑ ළඟ 
                   ඉන්න 


නොහිතෙනා තරම් 
                   මම 
නොපතනා තරම් 
                  මම 
ආදරය මට 
                  දෙන්න 
කොහොම හිතුනද 
                            නුඹට

No comments: